DÉ VOETBALSCHOOL

100% inzet
100% plezier

Missie

Wij willen graag elk voetballend kind (jongen of meisje) de kans geven om zichzelf voetballend en sociaal te ontwikkelen door middel van kwalitatief goede en gevarieerde trainingen onder begeleiding van ex-profs en/of talentvolle trainers.

Visie

Wij willen alle spelers ontwikkelen door het gebruiken van onze FC Pro trainingsmethode in combinatie met lef, inzet en heel veel plezier. Positieve coaching is hierbij heel belangrijk voor ons. Wij trainen gerichter op techniek en motoriek.

Waarom trainen

bij FC Pro?

Waarom zou je bij ons trainen terwijl je ook bij je club kan trainen? Een terechte vraag, hier geven we graag antwoord op.

We zien vaak bij clubs dat een trainer een grote groep kinderen onder zijn hoede heeft en vaak geen trainersdiploma heeft. Hierdoor krijgen de kinderen helaas niet altijd goede trainingen.

Bij ons is dit anders, wij werken altijd in kleinere groepen met talentvolle of gediplomeerde trainers en/of trainers die professioneel hebben gevoetbald. Ook hebben we verschillende soorten trainers. We werken in circuitvorm waarbij de ene trainer zich vooral richt op de techniek en de ander weer meer op het motorische/fysieke deel. Deze combinatie van technische en fysieke/motorische oefeningen noemen we onze FC Pro trainingsmethode.

Het mooie is dat onze trainingen geschikt zijn voor iedereen, ongeacht het niveau. Iedereen kan stappen maken.

Alles op een rijtje:

• Perfecte aanvulling op je normale trainingen.
  • Hele andere trainingen dan bij de club.
  • Meer gericht op je techniek en motoriek.
  • Getraind worden door ex-profs en talentvolle/gediplomeerde trainers.
  • Kleine groepsgrootte, meer aandacht.
  • Altijd veel plezier tijdens de trainingen.
  • Positieve coaching vanuit de trainers.
  • Sociale ontwikkeling van het kind door het ontmoeten van allerlei nieuwe kinderen en trainers.
  • Trainingen zijn geschikt voor elk niveau, iedereen kan beter worden.
  • Gebruiken de beste spullen en materialen.
  • Na afloop krijgen alle spelers een lekker stukje fruit.

voor
wie?

Voor alle spelers en speelsters van 6 t/m 14 jaar, die graag beter willen worden en willen werken aan hun persoonlijke ontwikkeling.

jongens & meiden

Geschikt voor elk niveau!

Op de hoogte
blijven?

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief. Dan blijf je op de hoogte van alle toffe acties rondom FC Pro!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.