ONZE TRAINERS STAAN ALTIJD VOOR JE KLAAR

Veelgestelde
vragen

Vanaf wanneer kan ik mij inschrijven voor een nieuwe cyclus van FC Pro?

Ga naar het kopje “Aanmelden” om te kijken of je je al kunt aanmelden!

Waar worden de trainingen gehouden?

Bij VV VEP in Woerden en bij VV ESTO in Bodegraven. En in de toekomst wellicht meerdere locaties!

Op welke dagen zijn de groepstrainingen?

Op de zondag en misschien komt daar in de toekomst nog een dag bij!

Voor welke leeftijden is het?

Van 6 t/m 13 jaar (uitzonderingen zijn mogelijk) en het is voor jongens en meiden.

Wat zijn de kosten voor een training?

Bij de Mini’s (6-8 jaar) is dit 15,- per training en bij de 8-13 jaar is dit 20,- per training.

Wat is bij FC Pro anders dan bij mijn eigen voetbalclub?

Wij werken altijd in kleinere groepen dan bij je eigen club en met talentvolle trainers en/of trainers die professioneel hebben gevoetbald. Ook hebben we verschillende soorten trainers. We werken in circuitvorm waarbij de ene trainer zich vooral richt op de techniek en de ander weer meer op het motorische/fysieke deel. Deze combinatie van technische en fysieke/motorische oefeningen noemen we onze FC Pro trainingsmethode.

Aanmeld procedure

Hoe meld ik mij aan of hoe schrijf ik mij in?

Door op de button “aanmelden” te klikken, loop het inschrijfformulier door en vul het zo compleet mogelijk in. Daarna zullen wij jouw inschrijving beoordelen. We hebben maar een beperkt aantal plekken per groep. Bij een definitieve inschrijving, ontvang je van ons een aantal weken voordat we starten jouw Pro contract en de betaallink voor je ouders via de mail.

Is er ook kans dat ik niet mee kan doen?

Ja, helaas wel. We trainen in relatief kleine groepen en dus is er maar beperkt plek.

We houden jouw aanmelding natuurlijk wel in het systeem. Dus mocht er bij de volgende training wel plek zijn laten we dat natuurlijk direct weten! Om op de hoogte te blijven van nieuwe trainingen kun je je ook inschrijven voor onze nieuwsbrief. Dan mis je niets!

Kan ik meerdere kinderen inschrijven uit hetzelfde gezin?

Natuurlijk kan dat! Bij het inschrijven krijg je ook nog eens €7,50 korting per kind uit hetzelfde gezin.

Trainingen

Is het geschikt voor elk niveau?

Ja, het maakt niet uit welk team of op welk niveau je speelt, zolang je maar beter wilt worden en plezier hebt. We houden bij het maken van de teams rekening met niveau, leeftijd en geslacht.

Wat gebeurt er als ik een blessure heb, ziek ben of vanwege een andere reden niet aanwezig kan zijn op de trainingsdag?

Bij het missen van een training door een blessure/ziekte:

Wij bieden een korting aan van de helft van de trainingsprijs voor de gemiste training(en). Bij de Mini’s is dit dus €7,50 en bij de 8-13 jarigen €10,-

• We zullen alle andere gevallen van een missen van een training naast een blessure/ziekte individueel beoordelen. Weekendjes weg of verjaardagen bijvoorbeeld zijn geen legitieme redenen. Bij ziekte kan dit maximaal 2x per cyclus een korting gegeven worden en bij een blessure 4x per cyclus.
Hoe laat zijn de trainingen?

Check onze Agenda op de website.

Hoelang duren de trainingen?

60 minuten bij de Mini’s en 75 minuten bij de 8-13 jarigen.

Hoe laat moet ik aanwezig zijn?

Het liefst kom je een kwartier/ 10 minuten van tevoren aan op het veld.

Kan ik als meisje ook meedoen?

Ja! Er doen regelmatig meiden mee bij ons!

Kleding

Moet ik scheenbeschermers om doen?

Ja, dat raden wij zeker aan!

Wat voor kleding moet ik aan?

We hebben ons eigen FC Pro trainingspak van Nike! We willen dat je in ieder geval verplicht een shirt en vest/trui draagt van FC Pro. Daarnaast hebben we als kledingvoorschrift verplicht een zwarte broek (kort of lang maakt niet uit)  en zwarte sokken, dit hoeft niet per se van Nike te zijn. En je kunt natuurlijk gewoon je eigen voetbalschoenen en scheenbeschermers dragen.

Hoe bestel ik de FC Pro voetbalkleding?

Ga naar ‘Kleding’ op onze website!

Je hebt de kleding meestal al binnen een paar werkdagen in huis!

Hoe gaat FC Pro om met mijn persoonsgegevens (of die van mijn kind)?

We gaan hier zorgvuldig mee om, we gebruiken alleen gegevens voor doeleinden van FC Pro, we delen dit niet met anderen.

Bekijk ook onze Algemene voorwaarden en Privacy Statement

HEB JE EEN VRAAG?

Stond jouw vraag er niet tussen? Laat dan een berichtje achter via onderstaand contact formulier en we komen zo snel mogelijk bij je terug!

subscribe